maandag 18 oktober 2010

Oprolbare autospeelmat voor Bjarne!


Ik heb al een enorme tijd niets van mij laten horen, maar iedereen kent het wel. Druk, Druk, Druk.
Wat ik wel veel doe is blogs lezen van andere moeders die heel erg creatief zijn. En ik dacht dat ik creatief was. Door al dat lezen heb ik een hoop inspiratie opgedaan. ZOveel dat ik geen idee heb waar ik moet beginnen....

Maar omdat dit project er vrij eenvoudig uitzag dacht ik, dat moet lukken. En nu is hij dan echt af. Een heel handig oprolbaar matje, waar je auto's in kunt doen en als je dan ergens bent waar geen speelgoed is, heb je toch iets bij je waar de kleine mee kan spelen.

Nou hier komt ie dan.....................








Ik vond het patroon op de website van Jill. Een amerikaanse zeer creatieve vrouw.
hier
Zij heeft erg veel leuke ideeen en maaksels, erg leuk om haar in de gaten te houden.

Veel liefs en tot snel,

Sjoerdtje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten