vrijdag 25 februari 2011

paneel twee en drie zijn af!!

Het heeft even geduurd. Er kwamen namelijk wat kleine dingetjes tussen. Eerst wilde mijn machine niet meer zigzaggen. Erg vervelend gezien ik alle applicaties met een zigzag steekje op de panelen naai.
Daarna gingen we even een weekje op vakantie. Ook erg vervelend, heerlijk skieen. Helaas mocht mijn machine niet mee. :(

Maar gelukkig zijn er nu dan toch twee panelen af. Wel heb ik een beetje gesmokkeld. Want ik zou in eerste instantie alle losse onderdelen ook zelf maken. Maar gezien het gehele cadeau over twee weken echt af moet zijn, ging dat niet lukken.
Gelukkig bestaat de Ikea. Ze hebben daar namelijk nu ook gereedschap, groenten en fruit van vilt!! Hoezeee!

Nu dan hier de resultaten van noeste arbeid.


En ik ben er echt mega trots op! Dat begrijp je natuurlijk.
Nog drie panelen te gaan. Vandaag ga ik even hard aan de slag. Wie weet lukt het me om vanavnd weer wat foto's te posten.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten