maandag 14 maart 2011

Het is af!!!!

Hoera! Het grote project is af! Bjarne heeft zijn verjaardag gevierd en is erg blij met zijn eigen tafeltent.
Het heeft al voor heel wat pret gezorgd. Hierbij het resultaat. En eerlijk gezegd ben ik er best wel trots op. Het heeft wat bloed zweet en tranen gekost.


Maar ja, wat nu? Niets meer naaien is niet helemaal mijn ding. Dus het volgende project is weer gestart. Het is niet iets van mijn to do list.
Ik ga namelijk een zomerjas maken voor onze kleine man. Ik kan geen leuke jas vinden in de winkels, dus maak ik er zelf maar een. Weet ik meteen zeker dat er geen andere kindjes mee zullen lopen.

De stof kocht ik hier.


Het patroon vond ik een hele oude Ottobre. Erg leuk blad. En niet al te ingewikkelde patronen. Dit project zal wel even duren voor het af is. Ik heb mijzelf namelijk voorgenomen het vooral 's avonds rustig aan te doen. Dat betekent in mijn geval, niets doen. Ik heb het erg druk en het word me allemaal wat veel. Dus de naaimachine mag alleen nog overdag op tafel staan.
Hopelijk houd ik dit vol. Ben wel benieuwd naar het eindresultaat van het jasje.

liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten