dinsdag 18 oktober 2011

Wat is tante zouza nu weer allemaal aan het doen???

Het is alweer twee weken dat ik wat schreef. Sorry! Maar ik ben erg druk geweest met het voorbereiden van workshops. Deze ga ik geven in november en december bij Shoud in IJmuiden.
26 oktober zal daar een extra koopavond zijn, waar ik een klein stantje zal hebben met een presentatie van de workshop die ik ga geven.
Ik zal jullie wat foto's laten zien van de workshop.

De workshop is het maken van een ketting van decopatch. Ik vind het erg leuk, ik hoop dat iedereen die komt kijken 26 oktober bij Shoud dat ook vind. Daarnaast worden de kettingen binnenkort verkocht via een bevriende webwinkel.Kijk op www.bubab.nl. Erg veel leuke retro spulletjes! Ik ben absoluut fan.

Daarnaast heb ik twee colsjaals gebreid. een voor mijn lieve schoonmoeder en een voor mijzelf. Er zullen er meer volgen, deze komen dan in mijn webshop. ze zijn te koop voor 12,95.- Wellicht een leuk kado voor sint of kerst?

Zodra er data bekend zijn van de workshops laat ik die zo snel mogelijk weten. En natuurlijk laat ik snel weer meer zien van mijn creaties.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten