dinsdag 15 november 2011

Jumpsuit voor Bjarne en een gave tas

Het lijkt wel of tante zouza helemaal niets doet. Maar toch doe ik af en toe nog wel wat....

Vind je die jumpsuits van Kikkid of Molo ook zo leuk voor je kleine dreumes?
Ik vind ze fantastisch, maar ook vrij duur. En hoe lief ik mijn mannetje ook vind hij is het gewoon niet waard om zo'n duur pak te hebben. Dus heb ik een patroon van een zomerse jumpsuit omgetoverd tot een leuke jumpsuit voor de winter. Niet moeilijk te maken, maar een super resultaat.
Zie hier de foto's...


Ook heb ik voor tante zouza een gave tas gemaakt.Ik gebruik hem nu zelf maar er zullen er meer volgen die verkocht gaan worden.


Op 26 november sta ik weer op een gezellig markt. Deze keer in Westwijk in amstelveen. Samen met Danielle, zullen we daar de hele dag aanwezig zijn. Dus als je nog en leuk kado zoekt voor sint of kerst kom dan gezellig langs.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten