dinsdag 18 juni 2013

algehele blegh! gevoel

Hallo allemaal,

Ik zie tot mijn grote schrik dat ik alweer een poosje niets van mij heb laten horen.
Ik heb dan ook te maken met het algehele blegh! gevoel. Er komt niets uit mijn handen, gelukkig lukt het nog net om het huishouden te doen...
Maar iets maken, bijvoorbeeld haken of naaien. Nee dat zit er niet in geloof ik....

Gelukkig gebeuren er ook nog leuke dingen. Afgelopen weekend mocht ik mij tussen een enorme mensenmassa bevinden in Landgraaf.
Jawel ik was op PinkPop. Alweer voor de vijfde keer. Samen met supergezellige vrienden mochten wij genieten van muziek, zon, drankjes en eten.
Heerlijk toch?


En vandaag genieten we van heerlijk weer. Lekker met water klooien en spelen in het zwembadje. Top!


Genieten jullie ook zo van het weer??

Liefs

Oh ja, Ik doe ook mee aan een give away. Kijk hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten