maandag 28 oktober 2013

Het is weer maandag

Hallo allemaal,

Het is weer maandag. Dus tijd voor een nieuw blogberichtje.
Wat heeft mij allemaal bezig gehouden afgelopen week?

Ik ben begonnen aan een nieuwe granny deken. Het zal even duren voor hij af is, maar dan is ie wel gaaf. ( hoop ik)


Een langdurig project zoals je ziet....

Ook heb ik in opdracht een luiertasje gemaakt. Het wachten is nu op de flockfolie om de naam van de baby op het tasje te kunnen flocken.


Het patroon hiervan zag ik hier.

En ik zag ook een geweldig project van twee dames. 100 days sisters. Echt te gek!
100 dagen lang posten deze dames foto's van zussen. En er is een facebookpagina, hierop staan een hoop zussen foto's van hun volgers. Ik vind dit zo'n geweldig idee. Maar ik heb twee zoons.....
Misschien, wie weet een brotherlove project? Eerst maar eens een mailtje sturen naar de dames die dit hebben gestart. Ik wil natuurlijk niet hun idee inpikken.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten